İtirilmiş istifadəçi kodu, parol və şifrənin bərpası hansı qaydada mümkündür?

birbank biznes

Fiziki şəxs VÖEN-ni müvəqqəti olaraq 3 il müddətinə dayandırıb. O, 01.03.2024-cü il tarixdə fəaliyyətinin aktivləşəcəyi ilə bağlı SMS alıb. Lakin şəxsi kabinetə daxil olmaq üçün kod, parol və şifrəni unudub. Bu səbəbdən də VÖEN-i ləğv etmək üçün elektron müraciət edə bilməyib. Başqa yolla VÖEN-i necə ləğv edə bilər?

İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət Vergi Xidmətindən (DVX) bildirilib ki, DVX ilə elektron sənəd mübadiləsinin aparılması üçün istifadəçi kodu, parol və şifrənin verilməsi vergi ödəyicisi tərəfindən müvafiq qaydada təqdim olunmuş “Elektron sənəd mübadiləsi haqqında Ərizə” və “Vergi orqanı ilə vergi ödəyicisi arasında qarşılıqlı məlumat mübadiləsinə dair müqavilə” (2 nüsxədə) əsasında vergi ödəyicisinin qeydiyyatda olduğu vergi orqanı tərəfindən əlbəəl formada təqdim edilir.

Əsas: DVX-nin 30 noyabr 2020-ci il tarixli 2017040101070300 saylı əmri ilə təsdiq olunmuş “Vergi ödəyicilərinə göstərilən xidmətlərin vahid standartları”

Mənbə: vergiler.az

Maliyyə lizinqi ilə bağlı hansı ciddi dəyişikliklər həyata keçirilib?